I forbindelse med revurdering af vores markedsposition og
strategi anvendte vi CiManagement til at styre processen og lave de
nødvendige kundeundersøgelser.
Samarbejdet startede med en Grov Diagnose af virksomheden.
CiManagement foretog en række interviews på tværs af
organisationen. De interviewede var et bredt udvalg af
medarbejdere repræsenterende alle dele af organisationen. Udsagnene
fra interviewene blev grupperet af CiManagement og på den måde blev
der skabt et overblik der kunne danne baggrund for de strategiske
overvejelser og de aktiviteter der kunne sættes i værk.
Som en del af samarbejdet gennemførte CiManagement to
kundeundersøgelser. En før implementering af ny strategi og en ny
undersøgelse et år efter implementeringen. Undersøgelserne blev
lavet professionelt og bekræftede os i, at vores
strategiændring og de ændringer vi i øvrigt gennemførte i Nordisk
Factoring, gav os en øget kundetilfredshed.
Vi anvendte endvidere CiManagement til ledertræning. Fra alle de
involverede ledere var der en meget positiv tilbagemelding på den
træning og coaching de havde fået.
I hele forløbet mærkede vi en professionalisme fra CiManagements
side, ligesom der hele tiden var "hands on" i processen. Det gav
tryghed, så hele ledergruppen kunne koncentrere sig om
implementeringen og de daglige arbejdsopgaver.
På baggrund af vores samarbejde med CiManagement kan jeg
anbefale andre virksomheder at bruge dem til lignende
opgaver.
Finn Castella
Direktør
Nordisk Factoring A/S