CiManagement</asp:placeholder>

 o_kunder

Hydro Texaco A/S

hydro
Marketing Chef, Henrik Duun

Da vi i Hydro Texaco stod overfor at ville gennemføre en KundeUndersøgelse blandt Hydro Texacos kunder, for at afdække forbedringsområder, kom vi i kontakt med Knud Ullerichs, nu CiManagement.

Det viste sig hurtigt at "kemien" passede. Vi besluttede derfor at gennemføre en KundeUndersøgelse og blev overbeviste om, at vi skulle fortsætte med en KundeOrienteringsProces i virksomheden.

Hele processen udmøntede sig i noget vi kaldte "Hydro Texaco" - Fremtidens Valg, der var forstadierne for det vi kender i dag som "Vi vil så gerne være kendte…"

Fra processen vil jeg specielt gerne fremhæve:

dot Processen fik "sidegevinster" i form af udvikling af de medarbejdere, der deltog i processen
dot Overraskende resultater fra KundeUndersøgelsen - På trods af stor indsigt og erfaring, blev vi overraskede over kundernes prioriteter og meninger.
dot Jeg følte et engagement fra Knud Ullerichs' side, der rakte udover hvad man kunne forvente fra en "ekstern konsulent"
dot Processen efter KundeUndersøgelsen - "Dugeprocessen" var en utraditionel måde, at få medarbejderne til at indse kundernes prioriteringer og udarbejde konkrete handlingsplaner til større kundetilfredshed

På basis af mine erfaringer kan jeg anbefale CiManagement og en KundeUndersøgelse/KundeOrienteringsProces - Det er en glimrende måde, at bibeholde dialogen med kunderne og huske "hvem der bestemmer"….

Link til Virksomhedens hjemmeside

k_tilbage