Hydro Texaco A/S
Marketing Chef, Henrik Duun
Da vi i Hydro Texaco stod overfor at ville gennemføre en
KundeUndersøgelse blandt Hydro Texacos kunder, for at afdække
forbedringsområder, kom vi i kontakt med Knud Ullerichs, nu
CiManagement.
Det viste sig hurtigt at "kemien" passede. Vi besluttede derfor
at gennemføre en KundeUndersøgelse og blev overbeviste om, at vi
skulle fortsætte med en KundeOrienteringsProces i virksomheden.
Hele processen udmøntede sig i noget vi kaldte "Hydro Texaco" -
Fremtidens Valg, der var forstadierne for det vi kender i dag som
"Vi vil så gerne være kendte…"
Fra processen vil jeg specielt gerne fremhæve:
Processen fik "sidegevinster" i form af udvikling af
de medarbejdere, der deltog i processen
Overraskende resultater fra KundeUndersøgelsen -
På trods af stor indsigt og erfaring, blev vi overraskede over
kundernes prioriteter og meninger.
Jeg følte et engagement fra Knud Ullerichs' side,
der rakte udover hvad man kunne forvente fra en "ekstern
konsulent"
Processen efter KundeUndersøgelsen -
"Dugeprocessen" var en utraditionel måde, at få medarbejderne til
at indse kundernes prioriteringer og udarbejde konkrete
handlingsplaner til større kundetilfredshed
På basis af mine erfaringer kan jeg anbefale CiManagement og en
KundeUndersøgelse/KundeOrienteringsProces - Det er en glimrende
måde, at bibeholde dialogen med kunderne og huske "hvem der
bestemmer"….
Link til
Virksomhedens hjemmeside