Jet Time A/S, adm. dir. Klaus Ren
Siden Jet Time i 2006 gik på vingerne, har vi fokuseret på at
tilbyde vores passagerer ekstra høj service på flyrejsen. Men
hvordan sætter man den mission på formel - og differentierer sig
fra konkurrenterne?
De spørgsmål hjalp CiManagement, Knud Ullerichs med at besvare i
et Blue Ocean-inspireret strategiforløb.
Under titlen 'Blue Sky' handlede forløbet om at udarbejde en
håndgribelig strategi for vores servicekoncept og implementere
strategien hos vores kabinepersonale. Hele forløbet blev planlagt
og gennemført med så stor succes, at CiManagement kan tage en del
af æren for Jet Times målbart høje passagertilfredshed.
Som en virksomhed i hastig vækst har vi desuden haft et klart
behov for flere "akademiske kalorier" i organisationen. Knud
Ullerichs har på den baggrund været en solid ankermand på Jet Times
nye lederudviklingsforløb, hvor de første otte mellemledere bestod
med bravur i sommeren 2011. Jet Time Academy er videreført i 2013
med tilsvarende succes. Knud og CiManagement skal have ros for at
have tilrettelagt et godt og relevant uddannelsesforløb.
Jeg står til rådighed for yderligere information på tlf. 3246
7300.
www.jet-time.dk