CiManagement</asp:placeholder>

Jet Time A/S, adm. dir. Klaus Ren

Siden Jet Time i 2006 gik på vingerne, har vi fokuseret på at tilbyde vores passagerer ekstra høj service på flyrejsen. Men hvordan sætter man den mission på formel - og differentierer sig fra konkurrenterne?

De spørgsmål hjalp CiManagement, Knud Ullerichs med at besvare i et Blue Ocean-inspireret strategiforløb.

Under titlen 'Blue Sky' handlede forløbet om at udarbejde en håndgribelig strategi for vores servicekoncept og implementere strategien hos vores kabinepersonale. Hele forløbet blev planlagt og gennemført med så stor succes, at CiManagement kan tage en del af æren for Jet Times målbart høje passagertilfredshed.

Som en virksomhed i hastig vækst har vi desuden haft et klart behov for flere "akademiske kalorier" i organisationen. Knud Ullerichs har på den baggrund været en solid ankermand på Jet Times nye lederudviklingsforløb, hvor de første otte mellemledere bestod med bravur i sommeren 2011. Jet Time Academy er videreført i 2013 med tilsvarende succes. Knud og CiManagement skal have ros for at have tilrettelagt et godt og relevant uddannelsesforløb.

Jeg står til rådighed for yderligere information på tlf. 3246 7300.

www.jet-time.dk

 

k_tilbage